Vendégül láttuk a Lions Club Kempten Cambodunum tagjait

Mint azt májusi beszámolónkban összefoglaltuk, a Lions Club Kempten Cambodunum meghívására Kemptenbe utaztak a Lions Club Sopron tagjai, akik viszontlátogatásra invitálták az ottani tagságot. Látogatásukra 2023. szeptember 7-én került sor és három napot töltöttek Sopronban.

Mint előző bejegyzésünkben olvasható, érkezésük egybeesett a Lions Club Sopron 2023-24-es Lions-év első ülésével, így nagy örömünkre a csütörtöki ülésen is jelen tudtak lenni.

Pénteken délelőtt városnézéssel folytatódott a program, amelyet Taschner Tamás vezetett német nyelven. A belvárosi körséta a Polgármesteri hivatal dísztermében ért véget, ahol Dr. Farkas Ciprián polgármester köszöntötte a vendégeket. A Szent Mihály templom megtekintése után a balfi Panoráma Étteremben ebédeltünk.

A délutáni pihenőt követően megtekintettük a Fertőrákosi Kőfejtő és Barlagszínház létesítményét, ahol a barlang felfedezésén túl a színház kulisszái mögé is beleshettünk Izsó Katalin nézőtéri felügyelő jóvoltából. Rövid, ám annál érdekesebb sétát tettünk a Páneurópai Piknik Emlékhelyen, majd a Huber Étteremben vacsoráztunk.

Szombaton reggel a Soproni Borvidék egyik szőlőjében került sor a hagyományos "vakszüretre", ahol a Vakok és Gyengénlátók Egyesülete tagjai részére szerveztünk szüretet (részletesebben a következő bejegyzésünkben). Vendégeink nagy örömmel és tevékenyen vettek részt a programon.

Délután megtekintettük a fertődi Esterházy-kastélyt, majd rövid pihenő után a Soproni Szüreti Napok helyszínén fejeztük be a programokat.

Reméljük, hogy tartalmas programjaink felejthetetlen napokat írtak be vendégeink emlékezetébe.

Képgaléria

Hír kategóriák

Club események

1% támogatás

Kérjük, adója 1 %-ával támogassa szervezetünket, és általa a hátrányos helyzetűeket. Klubunk az adományok 100%-át a nélkülözőknek juttatja.

Lions Club Sopron

Adószámunk:
19113674-1-08
Számlaszám:
11634007-04886000-34000001

cím: 9400 Sopron,
Napos utca 2/D

Hogyan lehet Lions Club tag?

A lions klubtagok idejüket és a képességeiket felajánlva segítik, erősítik a közösségeiket. A Lion a jószolgálati munka tapasztalatain keresztül új képességeket szerezhet, tartós barátságokat köthet, találkozhat igazi kihívásokkal, és sokat tanulhat, fejlődhet a feladatok megoldása során.

További információk a belépésről vagy Lépj velünk kapcsolatba